Přeskočit na hlavní obsah

2020 nám končí, cesta 2021 je před námi!

 Tak nám dneska končí velice podivný rok 2020. Pro mě byl velice zvláštním, hlavně díky rozhodnutí v lednu, že bych chtěl začít trochu víc běhat. 

Rozhodnutí to bylo skvělé a popravdě bych sám neřekl, kolik dobrého mi to přinese. To hlavní je zvládnutí letošní covid krize. Díky nutným homeoffice jsem byl schopen do toho více šlápnout a jako odměnu se mi povedlo se z celé situace tolik nezbláznit.

Je konec roku a tak se sluší zhodnotit, co se mi povedlo a podívat se trochu na to, jak bych si běžecky představoval rok následující. Říká se, že veřejně přiznaný plán se stává závazkem a tedy i motivací. To by se mohlo hodit :)

Nejúžasnější  momenty 2020

Našel jsem nové běžecké kamarády, díky kterým je běhání celkově zábavnější a veselejší a není to jen robotická práce. Díky tedy hlavně následujícím:

1. mojí ženě Lence, která mě podporuje a občas se nechá ukecat ke společným výběhům. To mě děsně baví a nabíjí. Nakonec jsme společně dospěli tak daleko, že se nechala přemluvit ke společné účasti na Valdštejnově desítce v Chebu. 💑

2. Catalinovi, který vlastně stojí za celým letošním závodním plánem a kopal mě mílovými botami do pravidelného trénování, abych na závodech neumřel. Nakonec chudák kvůli nějakým zdravotním potížím sám běhat přestal, ale opravdu doufám, že se to zase brzo změní. Jeho hláška: "Kdybych věděl, že poběžíme tak pomalu, vzal jsem si s sebou tablet a mohl jsem koukat na Big Bang Theory.", mě bude tlačit vpřed ještě asi dlouho 😁

3. Tomášovi, mému drahému kolegovi z práce, který je ještě pořád ochotný trávit dlouhé chvíle diskutováním o lepším možném kroku, všech možných bolístkách a zraněních, ale taky díky mu moc za hromadu užitečných rad. Běželi jsme spolu zatím jen jednou, a to v Divoké Šárce, ale bylo to super. Jsem moc vděčný, že přistoupil na mou pomalost a dotáhl mě do cíle. A ještě jsme našli i čas na nějaké focení 😀

4. Running2.cz, tedy Michalovi a Soničce, a to nejen proto že jsou prostě úžasná influenceři a dokážou člověka svými články nakopnout k dalšímu běhání, ale taky opravdu poradit. Mám u nich i velice konkrétní bod, který stojí za poděkování. Vyhrál jsem letos all inclusive pobyt v Chebu spolu s účastí na Valdštejnově Desítce, což byl rozhodně nejpříjemnější závod mé letošní sezóny.

V krátkosti ještě výčet úspěchů:

1. Nejrychlejších 5km - 26:13

2. Nejrychlejší 10km - 55:00

3. Nejrychlejší půlmaraton - 2:26

4. Celková naběhaná vzdálenost - 1270 km

A teď plán na 2021

Závody mám naplánované, ale uvidíme, jak to bude dále ovlivněno covidem. Doufám, že se to všechno ustálí. Pak bych se rád zúčastnil alespoň 1 závodu měsíčně.

Celkovou vzdálenost bych chtěl dostat k 2021 km

Půlmaraton bych chtěl zaběhnout pod 2 hodiny.

Chci si rozhodně vyzkoušet letos i maratonskou vzdálenost.

Hlavní motivací je rozhodně další účast na SkyRace Černá Hora, který bych rád letos dokončil, a to ideálně kolem 4 hodin.

Takže asi tolik k mému bilancování a teď už jen snad přání vám všem:

Mějte se rádi, a tím nemyslím jen navzájem, ale začněte všichni u sebe a mějte opravdu hlavně rádi sami sebe! Ať se vám všem daří plnit své sny a hlavně ať vás baví život a zvládnete vše bez zranění a bez nějakých nesnází! 


Komentáře